Thursday, June 9, 2011

BILA HATI DAH MARAH, SEMUA JADI BURUK!!!

Ade saye kisah???!!! Memang kisah pun... Kalau ikut hati yang marah ni... Heeeeiiisshhhhh!!!! Tuhan je yang tau. I tak kacau hidup U, boleh tak jgn kacau hidup I??? Mind your business ok...??? For me simple, there is no next time, it is now or never! Kalau niat tu baik nak berubah, so buat betul-betul... Jangan cakap je lebih... If u dah janji taknak kacau hidup orang so buat betul-betul... Kang kene panah petir baru tau sebab cakap bohong dan hipo!!!

Sangat tak faham dengan manusia yang menjadikan amalan bercakap bohong sebagai satu kebiasaan. Lagi satu sikap menunjuk-nunjuk bahawa anda sangat-sangat insaf dan mengamalkan ajaran agama dengan patuh dan taat, walhal anda masih duduk serumah dengan lelaki bukan muhrim... Out of mind ke ape??? Can u be just your self??? I just don't understand this kind of people... Lepas tu buat serangan psikologi kat twitter... Hello..... This is stupid game la budak!!!

I'm not telling I am good, tapi saya berpijak di bumi yang nyata. Jika nak berubah, sila berubah dalam erti kata yang sebenar... Jika tidak anda menambahkan lagi golongan-golongan munafik kat muka bumi ini.

Sedih betul dengan manusia-manusia macam ni... Saya sentiasa berdoa supaya mereka diberikan taufik dan hidayah oleh Allah s.w.t dalam setiap solat saya. Ya, mereka sangat menyakiti hati saya, tetapi tidak menjadi kebiasaan saya untuk mendoakan perkara-perkara yang buruk buat mereka. Balasan di dunia dan akhirat hak Allah...!!! Saya tiada kuasa untuk menghukum dan meminta mereka dihukum...

Tolong faham dan tolong pergi jauh dari hidup saya kerana anda tidak mempunyai apa-apa erti dalam hidup saya. I do believe in karma... Kalau kita hormat orang, orang akan hormat kita. Jika anda berbuat jahat pada orang, nanti anda juga akan mengalami perkara yang sama... Dan kalau anda suka menipu, alamatnya 100 kali anda akan ditipu...! Tak sedar-sedar lagi ke...?

So... Think wise people!!!

No comments:

Post a Comment