Thursday, July 18, 2019

COLLAGEN (ACAI BERRY COLLAGEN)

Assalamualaikum,

Sebenarnya kan, banyak benda dalam kepala ni. Tapi tak tau nak mula yang mana satu.
Banyak impian dan cita-cita yang nak didahulukan, tapi aih... apa pasal macam tak mula lagi ek???
Ace ke rasa macam tak cukup masa 24 jam pulak.
I will let my mind control my body.
I would like to bertenang and relax as much as I can.
And it is works!!!!

...............................................................

Saya merupakan seorang yang sangat mengambil berat akan pemakanan sehari-hari. Pengambilan pemakanan tambahan sememangnya mengambil tempat dalam kehidupan sehari-hari. Pengambilan Collagen memang telah diamalkan sejak setahun yang lepas. Alhamdulillah banyak perubahan ke atas kualiti hidup dan dinikmati sehari-hari. Pengambilan collagen berasaskan sumber marin (Hydrolyzed Marine Collagen) adalah lebih terjamin dan meyakinkan saya. Dengan brand dari France sebagai percubaan pertama kali saya terus melekat.

Baru-baru ini saya diperkenalkan dengan Rizq Collagen (with vitamin c & Acai Berry) lebih mudah untuk di consume. Hanya bancuh dengan air kosong (suhu bilik) dah boleh terus minum. Rasanya seperti ribena...! So tak perlu dah susah-susah bancuh air oren ke hape macam collagen yang saya consume sebelum ni...

..................................................................

Okeh nanti sambung yang lain plak!!!



No comments:

Post a Comment