Wednesday, September 18, 2013

Ulang Tahun Kelahiran 2013

Assalamualaikum,

Alhamdulillah hari ni genap usia saya 33 tahun. Syukur di atas nikmat panjang umur kurniaan Allah swt. Nikmat kesihatan dan kelapangan hati yang Allah kurniakan. Tak ada hadiah besar atau mewah yang saya dambakan untuk ulang tahun kali ini. Cukuplah kesihatan yang baik untuk semua insan-insan yang saya sayang. Terutamanya Mama yang sedang berjuang dengan kansernya. Mudah-mudahan ulang tahun kelahiran saya tahun ini dihadiahkan dengan semangat kental dan juang yang tinggi oleh Allah kepada Mama. Moga mama terus tabah untuk kami anak cucunya...

Buat suami dan anak yang dikasihi, doa saya agar mereka terus sihat dan dilindungi Allah swt dari sebarang musibah. Saya memohon agar saya terus sihat dan tabah untuk berdepan dengan sebarang ujian Allah di masa depan.

Buat adik-adikku, abangku, ipar duai, biras, anak-anak buah dan tak lupa ibu mertua moga terus diberikan nikmat kesihatan oleh Allah. Ujian Allah datang bersebab. Kadang kala kita tak dapat lihat sehingga kita tempuh ujian itu. 

Nikmat sihat adalah sesuatu yang tak boleh kita beli, tetapi kita boleh miliki (dengan izin Allah). Pokok persoalannya, kita harus bersederhana dalam semua perkara.

Sekian..

xoxo

No comments:

Post a Comment